Το νέο προϊόν της εταιρείας θα διαφημιστεί υπό τη σειρά προϊόντων "Pro Hijab" και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να επιτρέπει στις αθλήτριες να ακολουθήσουν την παραδοσιακή ισλαμική πρακτική της κάλυψης του κεφαλιού χωρίς να μειώνεται η αθλητική τους απόδοση. Κατασκευασμένη από ελαφρύ και εύκαμπτο υλικό, η μαντίλα αναμένεται να διατεθεί προς πώληση σε μαγαζιά στις αρχές του 2018, όπως έκανε γνωστό σε ανακοίνωσή της η Nike.
δερματολογος εοπυυ ερυθραια
αριστείδης δημόπουλος
Vivienne Balla/Nike/Handout via REUTERS
Σημειώνεται πως τα τελευταία χρόνια, η μαντίλα έχει καταστεί το πιο εμφανές σύμβολο της ισλαμικής κουλτούρας στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Πολλές μουσουλμάνες καλύπτουν το κεφάλι τους δημόσια με τη μαντίλα ως ένδειξη σεμνότητας, ωστόσο κάποιοι επικριτές της θεωρούν ότι αποτελεί σύμβολο καταπίεσης των γυναικών.
Σύμφωνα με την εταιρεία, οι μουσουλμάνες αθλήτριες που έχουν επισκεφθεί τα κεντρικά γραφεία της Nike στο Μπίβερταουν έξω από το Πόρτλαντ στις βορειοδυτικές ΗΠΑ έχουν παραπονεθεί για τις δυσκολίες που έχουν όταν αγωνίζονται φορώντας μαντίλα. Για αυτό το λόγο, για να σχεδιαστεί το χιτζάμπ, η εταιρεία συμβουλεύτηκε μουσουλμάνες αθλήτριες σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταξύ των οποίων δρομείς από τη Μέση Ανατολή καθώς και ποδηλάτισσες.
Vivienne Balla/Nike/Handout via REUTERS
Και άλλες εταιρείες όμως έχουν επίσης στρέψει την προσοχή τους σε μουσουλμάνες αθλήτριες ως αγοραστικό κοινό. Πέρυσι για παράδειγμα, η δανέζικη εταιρεία αθλητικών ειδών Hummel παρουσίασε μια ποδοσφαιρική φανέλα με συνδεδεμένη μαντίλα για την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του Αφγανιστάν.
παιχνιδια με θησαυρο
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου